شینگل- سقف شینگل- سقف شیبدارشینگل

شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

شینگل- سقف شینگل- سقف شیبدارشینگل

شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

شینگل
شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف شیبدار شینگل
سقف شیبدار شینگل آسفالتی از دو نوع دو لایه و تک لایه لانه زنبوری تولید می شود که در ایران از کشور های کانادا، ترکیه، بلژیک توسط وارد کننده گان سقف وارد می شود، ولی خوشبختانه در حال حاضر توسط تولیدکننده ایرانی این سقف به صورت تک لایه لانه زنبوری تولید می شود که از نظر کیفیت با مدل های خارجی برابری می کند و همچنین شینگل ایرانی از نظر قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه به کار گیری شینگل و تخته osb ، در سقف های نیم دایره ای شکل

سقف نیم دایره یا گنبدی شکل از گذشته دور در طراحی ساختمان های مختلف استفاده می شده و امروز هم جز خاص ترین نوع سقف تلقی می شود. اما اجرای سقف نیم دایره توسط شینگل به چه شکل است و برای زیر سازی از چه متریالی استفاده می گردد؟

 

سقف نیم دایره توسط متریال های مختلفی پیاده سازی می شود اما یکی از پرکاربردترین آن ها، شینگل و تخته او اس بی است که این روزها به کمک مهندسان آمده اند و کار را برای اجرای این نوع سقف راحتتر می کنند و در عین حال مزایای زیادی با خود به همراه دارند.

نیاز است متریالی که برای سقف گنبدی استفاده می کنید، حتما انعطاف پذیر باشد تا بتواند حالت کروی شکل را پوشش دهد و مشکلی برای شما ایجاد نکند، در نتیجه شینگل به دلیل انعطاف پذیری می تواند جز بهترین گزینه ها قرار گیرد.

استفاده از شینگل در سقف نیم دایره با کمک تخته او اس بی :

زیر سازی اولیه سقف نیم دایره توسط پروفیل های فلزی نورد انجام می شود و فاصله آن ها هم به محیط اطراف گنبد بستگی دارد.

سپس در مرحله بعد برای پوشش سقف یک لایه تخته OSB روی آن قرار داده و در مرحله آخر بر روی تخته او اس بی، شینگل را نصب می کنند.

استفاده از شینگل در نمای سقف های گنبدی شکل ،کروی و نیم دایره سبب می شود که جلوه ی بی نظیری به آن ببخشد و  به ساختمان رنگی زیبا هدیه دهد.

از سقف کروی معمولا در ساخت ویلا، استخر یا آلاچیق استفاده می گردد و با استفاده از شینگل قادر خواهید بود طرح و رنگ دلخواه خود را بر روی سقف قرار داده و از نتیجه کار لذت ببرید.

شینگل علاوه بر زیبایی دارای مزیت های دیگری نیز می باشد. استفاده از شینگل در سقف های کروی یا گنبدی سبب می شود که یک عایق قوی در برابر آب و باران داشته باشید در نتیجه صدمه بسیار کمی را متحمل خواهید شد. علاوه بر خود متریال شینگل، تخته او اس بی کار رفته در لایه زیری آن نیز قابلیت دفع آب را دارد و در اصل شما یک عایق دو لایه بر روی ساختمان خود قرار می دهید.

برای اطلاع از قیمت تخته OSB و سقف شینگل می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای سقف نیم دایره یا گنبدی شکل و هزینه زیرسازی با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.
با ما در تماس باشید. 09212268217

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

ابعاد و ویژگی های شینگل.jpg

ابعاد و ویژگی های سقف شیبدار شینگل
یکی از متداول ترین سقف های شیبدار برای استفاده عموم، سقف شیبدار شینگل می باشد که با وجود ویژگی های مثبت زیادی که دارد جز بهترین گزینه ها برای استفاده در سقف است. این سقف در ابعاد مختلف ارائه می شود و  ابعاد سقف شیبدار شینگل بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود.


سقف شیبدار شینگل ابتدا در امریکا ساخته و پیاده سازی شد و پس از مدتی در سرتاسر دنیا به محبوبیت رسید.

این نوع سقف از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و همین مورد سبب تمایز سقف شینگل نسبت به سایر سقف های شیبدار شده است.

ویژگی های سقف شیبدار شینگل :
سقف شینگل به دلیل جنس به کار رفته در آن، طول عمر بسیار بالایی دارد و حتی چنانچه دچار مشکلی شود به راحتی قابل تعمیر است.

شینگل در انواع رنگ ها و طرح ها در بازار ارائه می شود و با هر طرح و رنگی که شما برای منزل خود در نظر دارید همخوانی خواهد داشت.

حتی در مراحل نصب آن هم دچار مشکل نمی شوید و نصب بسیار راحتی دارد.

تعداد زیادی از سقف های مورد استفاده در ساختمان ها، دارای وزن زیادی هستند و به اسکلت ساختمان وزن قابل توجهی را منتقل می کنند اما سقف شینگل سبک وزن بوده و بار اضافی را به بنا وارد نمی کند.

استفاده از سقف شیبدار شینگل برای پروژه های مختلف، از لحاظ هزینه موجب صرفه جویی می شود و با همه نوع آب و هوایی سازگاری دارد.

در کنار تمام موارد به دلیل لایه بندی مخصوصی که در ساخت آن در نظر  گرفته شده، عایق حرارتی و رطوبتی بوده و در براربر ضربه هم مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهد.

ابعاد سقف شیبدار شینگل :
هر کدام از انواع سقف شیبدار شینگل دارای ابعاد مخصوص به خود هستند که هنگام تهیه سقف برای منزل خود باید به ابعاد آن دقت کنید تا مطابق نقشه ساختمان پیش بروید.

ابعاد شینگل لانه زنبوری ایرانی : ۱۰۰*۳۱ سانتی متر

هر 7 ورق شینگل ایرانی یک متر مربع را پوشش می دهد.

ابعاد شینگل دولایه : ۱۰۰ * ۳۴ سانتی متر
ابعاد شینگل دارگون: ۱۰۰*۳۱ سانتی متر

ابعاد و ویژگی های شینگل2.jpg

 

جهت اطلاع از قیمت لایه بخاربند یا عایق زیرشینگل می توانید با متخصصین فروش ما تماس بگیرید و  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای لایه های بخاربند بر روی سقف های شیبدار شینگل با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.

با ما در تماس باشید. 09212268217

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

لایه بخار بند

لایه بخاربند بهترین عایق سقف شیبدار شینگل:

لایه بخاربند بهترین عایق سقف شینگل تلقی می شود و به دلیل خصوصیات مثبت بسیار زیادی که دارد می تواند گزینه بسیار خوبی برای سقف منزل یا ویلای شما باشد.

 

لایه بخاربند با وجود دو لایه محافظ و یک لایه تنفسی بهترین نوع عایق لقب می گیرد و ضد باکتری می باشد.

با نصب این عایق بر روی سقف، برف و باران از این لایه رد نشده و به سقف اصلی نمی رسد، در نتیجه خرابی برای شما به بار نخواهد آورد.

ظاهر لایه بخاربند مانند رول های پارچه است و به راحتی قابل حمل و نقل  می باشد.

 

جنس لایه بخاربند :


لایه بخاربند یا عایق زیر شینگلی به طور کلی از سه لایه مختلف تشکیل شده است.

دو لایه این عایق پلی استر بوده و لایه مرکزی آن، لایه تنفسی بخاربند از جنس نانو یا پلی اتیلن می باشد.

عمده تفاوت لایه بخاربند با سایر عایق ها نظیر ایزوگام همین قابلیت تنفسی آن است که منجر به افزایش طول عمر سقف شده و هزینه ها تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

لایه بخاربند بهترین عایق سقف شینگل در صنعت ساختمان سازی :
لایه بخاربند یا عایق زیر شینگلی مورد توجه مهندسانی قرار دارد که در نظر دارند سقف سبک تری بر روی بنا قرار دهند که عایق رطوبتی خوبی هم باشد.

به طور کلی می توان مزایای استفاده از لایه بخاربند را در این نکات خلاصه کرد.

  1. نسبت به سایر عایق ها بسیار سبک تر بوده و وزن زیادی را به ساختمان تحمیل نمی کند.
  2. به سقف اجازه تنفس می دهد و همین امر سبب می شود سقف منزل شما دیرتر فرسوده شود.
  3. به دلیل خاصیت تنفسی این نوع عایق، باکتری یا قارچ بر روی آن رشد نمی کند.
  4. بدون نیاز به آتش یا تجهیزات خاصی قابل نصب می باشد.
  5. به نسبت کارایی، هزینه مقرون به صرفه ای را به خود اختصاص می دهد.
  6. نصب لایه بخاربند بسیار راحت بوده و در مدت زمان کمی اجرا می شود.
  7. در هر شیب و هر نوع سقف شیبدار قابل اجرا می باشد.

شینگل

 

جهت اطلاع از قیمت لایه بخاربند یا عایق زیرشینگل می توانید با متخصصین فروش ما تماس بگیرید و  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای لایه های بخاربند بر روی سقف های شیبدار شینگل با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.

با ما در تماس باشید. 09212268217

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

بهترین انتخاب سقف شیروانی برای ویلا چیست ؟

سقف هر ساختمان بسته به محل قرار گیری و کاربرد آن، از مهم ترین مواردی است که در انتخاب آن باید دقت زیادی خرج شود اما بهترین سقف شیبدار کدام سقف می باشد؟

 

در گذشته به نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان توجه ویژه ای نمیشد اما در قرن اخیر این موضوعات اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند.

در مناطقی که باران و برف به میزان بیشتری میبارد، استفاده از سقف های شیبدار بسیار رایج است.این سقف ها باعث می شود رطوبت به لایه های پائینی منتقل نشود و استحکام آن حفظ می شود.

هزینه استفاده از این سقف ها هم بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی نیز اجرا می شوند.

بهترین انتخاب سقف شیروانی برای ویلا چیست ؟

 

بهترین سقف شیبدار کدام سقف است؟

سقف های شیبدار دارای انواع مختلفی هستند و در دسته هایی نظیر سقف شینگل، آندوویلا، سقف با جنس چوب او اس بی، سقف آندولین، سقف آکروتایل و …. طبقه بندی می شوند.

اما در بین تمامی این ها معمولا سقف شیبدار شینگل کاربرد بیشتری دارد. این سقف دارای طرح های متنوعی بوده و عایق بسیار خوبی در برابر باران، رطوبت و گرما به شمار می رود.

استحکام و مقاومت این نوع سقف در برابر گرما و سرما بسیار قابل توجه مهندسین قرار گرفته است.

سقف شینگل نسبت به سایر سقف ها مانند سقف شیبدار فلزی، وزن بسیار کمتری داشته و بار اضافه به روی اسکلت ساختمان اضافه نمی کند.

اگر نما یا طراحی بیرونی ویلا برای شما حائز اهمیت هست، سقف شینگل به دلیل تنوع رنگی و طرحی فراوان، می تواند تمام نیاز های شما را پوشش دهد و به علت قیمت مناسبت بهترین گزینه در بین سایر سقف های شیبدار تلقی شود.

 

 

 

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر از مصالح مختلفی در ساخت ساختمان ها استفاده می شود اما این روز ها سقف شیبدار سبک به دلیل وزن کم و نصب راحتی که دارد، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

 

از مهم ترین قسمت هایی یک بنا که سهم به سزایی در عمر ساختمان و زیبایی بیرونی آن دارد، سقف است که خود به انواع مختلفی تقسیم شده و در هر منطقه بنا بر شرایط آب و هوایی از سقف های مختلفی اسفاده می شود.

از سقف شیبدار سبک معمولا در سازه هایی استفاده می شود که مهندسان آن، تمایلی ندارند در مراحل ساخت از آهن و بتن در بافت سقف بهره ببرند و به دنبال وزن سبک هستند و به همین دلیل سقف شیبدار می تواند گزینه بسیار مناسبی برایشان باشد.

سقف شیبدار را معمولا در منازل مناطقی بکار می برند که بارش برف و باران زیادی دارند و سقف شیبدار کمک می کند باران به لایه پائینی سقف نفوذ نکند و به عنوان یک عایق قوی کار خود را انجام دهد.

کاربرد سقف شیبدار سبک

اگر سبک سازی سقف برای شما در اولویت قرار دارد، سقف سبک شینگل را می توانید بدون دغدغه برای منزل خود انتخاب کنید و در هزینه های خود صرفه جویی زیادی داشته باشید. از سقف سبک شیروانی معمولا در سوله ها و انبارها، کارخانجات، سالن ورزشی و … استفاده می شود که وزن کمتری به بنا تحمیل شده و حتی در برخی پروژه ها، این نوع سقف را در طبقه آخر پیاده سازی می کنند.

مزایای استفاده از سقف شیبدار

  1. مقاومت بالا در برابر رطوبت
  2. افزایش طول عمر سقف و ساختمان
  3. وزن بسیار سبک و اضافه نکردن فشار بر روی سازه
  4. نصب راحت
  5. مقرون به صرفه بودن
  • سمیه الهامی