شینگل- سقف شینگل- سقف شیبدارشینگل

شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

شینگل- سقف شینگل- سقف شیبدارشینگل

شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

شینگل
شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف شیبدار شینگل
سقف شیبدار شینگل آسفالتی از دو نوع دو لایه و تک لایه لانه زنبوری تولید می شود که در ایران از کشور های کانادا، ترکیه، بلژیک توسط وارد کننده گان سقف وارد می شود، ولی خوشبختانه در حال حاضر توسط تولیدکننده ایرانی این سقف به صورت تک لایه لانه زنبوری تولید می شود که از نظر کیفیت با مدل های خارجی برابری می کند و همچنین شینگل ایرانی از نظر قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برای انتخاب بهتر سقف شیروانی اول باید بدانیم که انواع مصالح سقف شیروانی کدام است؟

سقف شیبروانی که در انگلیسی Gablet Roof نام دارد، به گونه ای از سقف گفته میشود که دارای شیب می‌باشد و شکلی‌ سه‌ گوش به سقف خانه میدهد.

سقف شیبدار شینگل  فضای موجود در اتاق زیر شیروانی را کم می‌کند. اما نمیتوان مزایای استفاده از این گونه سقف را نادیده گرفت.

از مزایای سقف شیروانی شینگل آن است که هزینه ساخت و اجرایی این دسته از سقف‌ها بسیار کمتر می‌باشد و مصالح به کار گرفته شده در آن مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

 

انواع سقف شیروانی:

1:سقف شینگل: انواع شینگل در دو بخش تک لایه و دولایه تولید میشود و یکی از پرمصر‌ف ‌ترین پوشش‌های سقف شیبداراست که در اصطلاح عامه به آن سقف شیروانی شینگل نیز می گویند.. این نوع پوشش سقف شیروانی بیشتر در ویلاها و یا آلاچیق ها و سردرب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

2:آندوویلا: آندوویلا ورق پوشش سقف مانند سیستم آندولین از ترکیب مواد سلولزی و فیبری که مورد تایید موسسه ICC-ESS میباشد وبیتومن که نوعی قیر طبیعی است با رزین ورنگ دانه های طبیعی در فشارو حرارت بالا تولید میشود.

ترکیب مواد کامپوزیتی تشکیل دهنده ورق ها به گونه است که هرگز دچار قارچ و کپک زدگی نمیشود، قیمت آندوویلا درمقایسه با انواع سقف شیبدار بسیار مقرون به صرفه تر میباشد.

 

3:آندولین: آندولین با مقاومت بالا بصورت ورق ، از ترکیب خالص الیاف طبیعی تولید شده است و در جریان تولید با یک روش مخصوص ورقها ، از درون رنگ می پذیرند به نحوی که در سخت ترین شرایط ، رنگ آن ثابت می ماند.

از مزایای این پوشش سقف شیروانی یک محصول عالی در برابر نفوذ آب است و به علت انعطاف پذیر بودن ترک برنمی دارد ، زنگ نمی زند و پوسیده نمی شود.

 

4: تاپ تایل: یکی از محصولات پر طرفدار در صنعت پوشش سقف شیبدار می باشد. هسته اصلی این ورق سنگریزه از گالوالیوم تشکیل شده است و روکش آن آلومینیوم و زینک که با سنگریزه های طبیعی مزین شده است.

 

5: تایل دکرا: از نظر استحکام بالایی که دارد مورد تایید محققین و پژوهشگران و با استاندارد های جهانی قرار گرفته است و بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای سقف شیبدار ویلایی ، آلاچیق ، سردرب و پیشانی با مدرنترین طرح ها در تمامی مناطق آب و هوایی میباشد.

 

6:آکروتایل: این ورق ها در ایران به عنوان ورق های پی وی سی طرح سفال شناخته شده است که بیش از 50 درصد از pvc تولید شده و در صنعت ساختمان استفاده می شود. به طور کل می توان گفت ورق های پی وی سی طرح سفال جای گزین مناسبی برای انواع ورق های گالوانیزه , فایبرگلاس , آردواز و ایرانیت می باشد.

 

7:روف تایل: روف تایل ازجنس بتن که با دستگاه اتوماتیک تحت حرارت بالا با فشار 2000psi تولید میشود و پوشش بسیار زیبا و مناسب برای پوشش سقف شیبدار می باشد.

 

8:ورق پرچین: محصول پرچین به عنوان تولیدکننده ورق فلزی طرح سفال درایران برای ساخت ویلا ، ساخت آلاچیق ، سردرب ، پیشانی و سقف سوله و پارکینگها با طراحی زیبا تولید میشود.

نوع جنس به کار رفته تایل پرچین از ورق فولاد مبارکه اصفهان میباشد

با وزن بسیار کمی که دارد باعث میشود که حمل و نقل و نصب آن برای کلیه سقف شیبدار راحت باشد.

 

برای اطلاع از قیمت شینگل می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای شینگل، هزینه زیرسازی شینگل با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود. خرید شینگل را از نمایندگان معتبر انجام دهید تا ضمن مقایسه و انتخاب از بین انواع شینگل ارائه شده، گارانتی معتبر دریافت نمایید.
با ما در تماس باشید. 09199555290

 

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • سمیه الهامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی